Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Joe & The Juice har testet en fuldt digital butik uden personlig ekspedition og oplever, at kunderne bestiller mere og fravælger færre køb.

Ifølge distriktschef Lauritz Samuelsen reducerer den digitale løsning kø-barrierer og øger bekvemmeligheden for passagererne.

Københavns Lufthavn ser samme tendens og investerer i et nyt multi-kiosk-koncept, hvor rejsende kan bestille mad fra flere restauranter i én transaktion.

Lufthavnens direktør for shoppingcentret, Michael Clausen, fremhæver, at digitale løsninger øger effektiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Også den kommende udvidelse af Terminal 3 vil inkludere flere digitale services.

Læs hele historien på Finans.dk (kræver login)

Drikkepenge skaber debat: "Der er intet odiøst i at sige nej tak"

Jeppe Møller-Herskind fra HORESTA deltog i TV2 Nyhedernes indslag om drikkepenge og understregede, at det skal være helt frivilligt at give lidt ekstra som anerkendelse for god service. Kortterminalernes drikkepengefunktion deler både gæster og branchefolk.

Log ind