Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Joe & The Juice har testet en fuldt digital butik uden personlig ekspedition og oplever, at kunderne bestiller mere og fravælger færre køb.
Ifølge distriktschef Lauritz Samuelsen reducerer den digitale løsning kø-barrierer og øger bekvemmeligheden for passagererne.
Københavns Lufthavn ser samme tendens og investerer i et nyt multi-kiosk-koncept, hvor rejsende kan bestille mad fra flere restauranter i én transaktion.
Lufthavnens direktør for shoppingcentret, Michael Clausen, fremhæver, at digitale løsninger øger effektiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Også den kommende udvidelse af Terminal 3 vil inkludere flere digitale services.
Læs hele historien på Finans.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Arp-Hansen Hotel Group sætter omsætningsrekord i 2024
02-05-2025
-
Hotel Fjordgaarden vender udviklingen med millionoverskud
02-05-2025
-
Dansk hotelkæde: Driftsdirektører får nye roller
02-05-2025
-
Stjernekok fra Søllerød Kro med i kulinarisk topmøde på Bornholm
02-05-2025
-
VisitDenmark undersøger Greenpeace-kampagne for brud på ophavsret
02-05-2025
-
Fødevarepriser stiger igen
02-05-2025
-
Billund Lufthavn mærker Ryanairs farvel med stor passagernedgang
02-05-2025
-
Årets dygtigste håndværkere hædres på Københavns Rådhus
02-05-2025