Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Joe & The Juice har testet en fuldt digital butik uden personlig ekspedition og oplever, at kunderne bestiller mere og fravælger færre køb.
Ifølge distriktschef Lauritz Samuelsen reducerer den digitale løsning kø-barrierer og øger bekvemmeligheden for passagererne.
Københavns Lufthavn ser samme tendens og investerer i et nyt multi-kiosk-koncept, hvor rejsende kan bestille mad fra flere restauranter i én transaktion.
Lufthavnens direktør for shoppingcentret, Michael Clausen, fremhæver, at digitale løsninger øger effektiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Også den kommende udvidelse af Terminal 3 vil inkludere flere digitale services.
Læs hele historien på Finans.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025