Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Både danske og udenlandske - især tyske - turister vil vide om man må have sin hund med i det lejede sommerhus, hotel eller på restauranten, inden de bestemmer sig for, hvor de skal holde ferie. Det skriver Jyllands Posten.
Det er blevet så væsentligt et emne, at de danske turistorganisationer i 2026 vil være klar med en digital guide for hele Danmark, som i år skal testes i Nordjylland. Formålet er turisterne let kan se, hvor hunde er velkomne.
I HORESTA Horesta, hilser man tilbuddet velkommen.
”Mange af vores medlemmer kan se en fordel i at gøre noget særligt for gæster, der kommer med hund, fordi det passer ind i konceptet og de fysiske rammer. Men vi har også andre medlemmer, f.eks. gourmetrestauranter, hvor det slet ikke vil kunne gå, bl.a. af hensyn til andre gæster, der har betalt mange penge for oplevelsen,” siger Nadeem Wasi, der er medlemschef.
Læs hele historien på jyllands-posten.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025