Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Både danske og udenlandske - især tyske - turister vil vide om man må have sin hund med i det lejede sommerhus, hotel eller på restauranten, inden de bestemmer sig for, hvor de skal holde ferie. Det skriver Jyllands Posten.
Det er blevet så væsentligt et emne, at de danske turistorganisationer i 2026 vil være klar med en digital guide for hele Danmark, som i år skal testes i Nordjylland. Formålet er turisterne let kan se, hvor hunde er velkomne.
I HORESTA Horesta, hilser man tilbuddet velkommen.
”Mange af vores medlemmer kan se en fordel i at gøre noget særligt for gæster, der kommer med hund, fordi det passer ind i konceptet og de fysiske rammer. Men vi har også andre medlemmer, f.eks. gourmetrestauranter, hvor det slet ikke vil kunne gå, bl.a. af hensyn til andre gæster, der har betalt mange penge for oplevelsen,” siger Nadeem Wasi, der er medlemschef.
Læs hele historien på jyllands-posten.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025