Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Dining Week er i fuld gang med over 250 deltagende restauranter og mere end 75.000 solgte billetter.
Festivalen, der afholdes fra den 11.-20. oktober, tilbyder unikke 3- og 5-retters menuer samt eksklusive tastingmenuer til fast pris på restauranter over hele landet.
Madentusiaster har mulighed for at opleve det bedste inden for dansk gastronomi, og allerede nu er flere restauranter udsolgt.
Ifølge stifter Bjørn Beyer er festivalen blevet en fast del af efterårsferien og tiltrækker både lokale og turister.
"Det imponerende antal tilmeldte restauranter og solgte billetter viser tydeligt, at festivalen i efterårsferien er kommet for at blive, og at gæsterne har taget den til sig med åbne arme. Vi er stolte af at kunne samle så mange mennesker om gode måltider på tværs af sæsonerne", siger Bjørn Beyer, stifter af Dining Week.
Fra populære restauranter som Krogs Fiskerestaurant i København til Tabu i Aalborg, kan gæster nyde en vifte af kulinariske oplevelser. Festivalen fortsætter med at vokse og cementerer sig som en central gastronomisk begivenhed i Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt analyseværktøj skal tiltrække flere kulturturister til Danmark
05-09-2025
-
Royal Run kan booste turismen i fire nye værtsbyer
05-09-2025
-
Debatindlæg: Butikker og restauranter lukker for tidligt på turistsæsonen
05-09-2025
-
Palads-biografen kan få hotel og panoramabar på toppen
05-09-2025
-
Too Good To Go træder ind på det asiatiske marked
05-09-2025
-
HORESTA: Loft for korttidsudlejning bør halveres
05-09-2025
-
Danhostel søger ny direktør med fokus på brand og vækst
05-09-2025
-
Forskere advarer mod kystbyggeri: Planlovslempelser kan skade turismen
05-09-2025