Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med den nye 10-årige lejeaftale på plads og en ny strategi for virksomheden, ser fremtiden lys og lovende ud for det store messecenter, mener adm. direktør i MESSE C, Grete Højgaard.
En del af fremtidsstrategien hos MESSE C er bl.a. at implementere en ny identitet, som skal tydeliggøre hvad MESSE C står for i dag. Kernefortællingen i den nye identitet er, at MESSE C ønsker at skabe kreative løsninger og mindeværdige oplevelser for alle, som besøger MESSE C, hvad enten man er kunde eller gæst. Derudover er også bæredygtighed og grøn omstilling højt prioriteret i strategien.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Vækst i turismeforbrug løfter hele Vesterhavsområdet
29-05-2025
-
Erfaren direktør skal stå i spidsen for Scandic Aarhus City
29-05-2025
-
Marriott markerer 50 år i Europa med 1.300 hoteller
29-05-2025
-
Lempet lukkelov skal styrke handel og turisme
29-05-2025
-
To nye kvinder træder ind i Horestas bestyrelse
29-05-2025
-
Subway vender tilbage til Danmark med nye ambitioner
29-05-2025
-
Comwell reducerer CO2-udledning med 12 pct. i 2024
29-05-2025
-
Unikt Space Center og hotelbyggeri planlagt i Billund
29-05-2025