Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med den nye 10-årige lejeaftale på plads og en ny strategi for virksomheden, ser fremtiden lys og lovende ud for det store messecenter, mener adm. direktør i MESSE C, Grete Højgaard.
En del af fremtidsstrategien hos MESSE C er bl.a. at implementere en ny identitet, som skal tydeliggøre hvad MESSE C står for i dag. Kernefortællingen i den nye identitet er, at MESSE C ønsker at skabe kreative løsninger og mindeværdige oplevelser for alle, som besøger MESSE C, hvad enten man er kunde eller gæst. Derudover er også bæredygtighed og grøn omstilling højt prioriteret i strategien.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Wassim Hallal hædret som Kokkenes Kok 2024
04-11-2025
-
Travleste oktober nogensinde i Københavns Lufthavn
04-11-2025
-
Hotel Alsik forlader international kæde og går solo
04-11-2025
-
Forum i København forvandles: Hotel kan blive en del af planen
04-11-2025
-
Kendismægler afsløret i ulovlig hotelombygning i Valby
04-11-2025
-
Staten afsætter millioner til turismefremstød ved Femern
04-11-2025
-
MCH gør status: 25 år med ambitioner og resultater i Herning
04-11-2025
-
Svensk studie genstarter debat om differentieret moms
04-11-2025
-
Ny EU-sanktion rammer turismesamarbejde med Rusland
04-11-2025
-
Marie Bojsen modtager Årets Wiuff for sit arbejde med grisekød
04-11-2025