Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Mens chefkokken og det kreative team i Noma er i Japan, er musikfestivalen Heartland fra Egeskov på Fyn rykket ind. Det skriver Børsen.
Udover et større fokus på pop-up og produkter til private er nye samarbejdspartnere fra kulturens verden nemlig en del af strategien hos Noma.
“Det er synd, at lokalerne bare står tomme, mens vi er i Kyoto. De skal aktiveres, og vi vil gerne give plads til kulturens verden. Da vi vidste, at vi skulle til Kyoto for et år siden, var det naturligt for os at samarbejde med Heartland, der længe har fascineret mig med deres festival. Den kan noget andet end andre festivals med deres fokus på talks og kunst,” fortæller direktør for Noma, Peter Kreiner.
Læs hele historien på borsen.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025