Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sticks’n’Sushi lægger an til at åbne endnu flere butikker i Danmark efter lukningen af konkurrenten, Letz Sushi. Det skriver Fødevarewatch.dk.
"Vi har mistet en konkurrent, der har holdt os skarpe. Jeg ved ikke, hvad der er sket, men set udefra har de gjort det rigtig godt, og vi har haft en stor berøringsflade med dem via mange medarbejdere, som har været begge steder. Personligt er jeg meget trist over at se dem forlade markedet,” siger adm. direktør Andreas Karlsson.
I december fortalte Andreas Karlsson om europæiske ekspansionsplaner, hvor han på daværende tidspunkt netop havde været i Berlin. Et bud på en by til nye sticks-restauranter, fortalte han.
Slut januar 2024 blev selskabet solgt og købt af henholdsvis Maj Invest og McWin. Fra en dansk kapitalfond til en engelsk, hvor Sticks’n’Sushi er kommet i hænderne på et selskab, der i forvejen er aktive ejere i 17 restaurantbrands med tusindvis af lokaliteter rundt omkring i Europa.
Læs hele historien på fødevarewatch.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025