Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sticks’n’Sushi lægger an til at åbne endnu flere butikker i Danmark efter lukningen af konkurrenten, Letz Sushi. Det skriver Fødevarewatch.dk.
"Vi har mistet en konkurrent, der har holdt os skarpe. Jeg ved ikke, hvad der er sket, men set udefra har de gjort det rigtig godt, og vi har haft en stor berøringsflade med dem via mange medarbejdere, som har været begge steder. Personligt er jeg meget trist over at se dem forlade markedet,” siger adm. direktør Andreas Karlsson.
I december fortalte Andreas Karlsson om europæiske ekspansionsplaner, hvor han på daværende tidspunkt netop havde været i Berlin. Et bud på en by til nye sticks-restauranter, fortalte han.
Slut januar 2024 blev selskabet solgt og købt af henholdsvis Maj Invest og McWin. Fra en dansk kapitalfond til en engelsk, hvor Sticks’n’Sushi er kommet i hænderne på et selskab, der i forvejen er aktive ejere i 17 restaurantbrands med tusindvis af lokaliteter rundt omkring i Europa.
Læs hele historien på fødevarewatch.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025