Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sticks’n’Sushi lægger an til at åbne endnu flere butikker i Danmark efter lukningen af konkurrenten, Letz Sushi. Det skriver Fødevarewatch.dk.
"Vi har mistet en konkurrent, der har holdt os skarpe. Jeg ved ikke, hvad der er sket, men set udefra har de gjort det rigtig godt, og vi har haft en stor berøringsflade med dem via mange medarbejdere, som har været begge steder. Personligt er jeg meget trist over at se dem forlade markedet,” siger adm. direktør Andreas Karlsson.
I december fortalte Andreas Karlsson om europæiske ekspansionsplaner, hvor han på daværende tidspunkt netop havde været i Berlin. Et bud på en by til nye sticks-restauranter, fortalte han.
Slut januar 2024 blev selskabet solgt og købt af henholdsvis Maj Invest og McWin. Fra en dansk kapitalfond til en engelsk, hvor Sticks’n’Sushi er kommet i hænderne på et selskab, der i forvejen er aktive ejere i 17 restaurantbrands med tusindvis af lokaliteter rundt omkring i Europa.
Læs hele historien på fødevarewatch.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025