Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Madklubben Catering fortsætter med at erobre markedsandele.
Det fortæller adm. direktør i cateringdelen af forretningen, Peter Dorn-Rasmussen, til Fødevarewatch.
”Det går vildt godt. Vi ligger en del højere i omsætning, end vi gjorde sidste år”.
Peter Dorn-Rasmussen taler på vegne af både kantine- og frokostkøkkenet 506, af frokostordningen Shark House og af Madklubbens seneste satsning, hvor de vil lave en frokostordning ud af de retter, der serveres i de nu 35 restauranter landet over.
De tre ben udgør den satsning i Madklubben, som adm. direktør og stifter for Madklubben, Anders Aagaard, satte for hele koncernen, hvor de ville ekspandere i Danmark frem for i udlandet.
I februar 2022 serverede Madklubben Catering samlet omkring 3000 kuverter dagligt. Februar 2023 ligger det tal ”en del højere,” siger adm. direktør Peter Dorn uden at løfte sløret for konkrete tal.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025