Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Madklubben Catering fortsætter med at erobre markedsandele.
Det fortæller adm. direktør i cateringdelen af forretningen, Peter Dorn-Rasmussen, til Fødevarewatch.
”Det går vildt godt. Vi ligger en del højere i omsætning, end vi gjorde sidste år”.
Peter Dorn-Rasmussen taler på vegne af både kantine- og frokostkøkkenet 506, af frokostordningen Shark House og af Madklubbens seneste satsning, hvor de vil lave en frokostordning ud af de retter, der serveres i de nu 35 restauranter landet over.
De tre ben udgør den satsning i Madklubben, som adm. direktør og stifter for Madklubben, Anders Aagaard, satte for hele koncernen, hvor de ville ekspandere i Danmark frem for i udlandet.
I februar 2022 serverede Madklubben Catering samlet omkring 3000 kuverter dagligt. Februar 2023 ligger det tal ”en del højere,” siger adm. direktør Peter Dorn uden at løfte sløret for konkrete tal.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge hotel- og restauranttalenter hædret på HORESTA Årsdag 2025
31-10-2025
-
Fremtiden i fokus på rekordstor årsdag hos HORESTA
31-10-2025
-
Rasmus Munk fra Alchemist vinder The Best Chef Awards for andet år i træk
31-10-2025
-
Regeringen vil investere i turisme og stramme grebet om Airbnb
31-10-2025
-
Nu åbner Rox Resort i Køge
31-10-2025
-
Danhostel finder ny direktør med kædeerfaring
31-10-2025
-
Fire arkitektteams i kapløb om nyt verdensarvscenter i Roskilde
31-10-2025
-
Støj fra restaurantgæster skaber splid i Indre By
31-10-2025