Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Stigende priser har skubbet flere forbrugere i retning af den danske madspildsapp Too Good To Go, men den økonomisk usikre situation har også gjort det sværere at hente kapital. Det har betydet, at virksomheden det seneste år har skiftet fokus, skriver Borsen.dk.
Too Good To Go kom ud af 2022 med en omsætning på ca. 764 mio. kr. og et underskud på bundlinjen på omkring 279 mio. kr. Året inden var underskuddet dog større. Der landede virksomheden et minus på ca. 344 mio. kr., imens omsætningen lød på 493 mio. kr.
Den økonomiske usikkerhed betyder, at virksomheden har sadlet om for hurtigere at blive profitabel. Derfor har man blandt andet sat lanceringen på nye markeder på pause, reduceret markedsføringsbudget skrumpet og ansat mere konservativt end tidligere.
Læs hele historien på borsen.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Stort hotelopkøb i København til en milliard kroner
01-05-2025
-
Kølpin Hotels sælger strandhotel i strategisk skifte
01-05-2025
-
Schackenborg Slot bliver en del af hotelkæde
01-05-2025
-
Direktørskifte på Ruths Hotel efter seks år
01-05-2025
-
Stiftere bag kendt tøjmærke køber hotel i København
01-05-2025
-
Historisk slot på Lolland kan blive feriecenter
01-05-2025
-
Mangel på arbejdskraft presser turistbranchen i Vestdanmark
01-05-2025