Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Stigende priser har skubbet flere forbrugere i retning af den danske madspildsapp Too Good To Go, men den økonomisk usikre situation har også gjort det sværere at hente kapital. Det har betydet, at virksomheden det seneste år har skiftet fokus, skriver Borsen.dk.
Too Good To Go kom ud af 2022 med en omsætning på ca. 764 mio. kr. og et underskud på bundlinjen på omkring 279 mio. kr. Året inden var underskuddet dog større. Der landede virksomheden et minus på ca. 344 mio. kr., imens omsætningen lød på 493 mio. kr.
Den økonomiske usikkerhed betyder, at virksomheden har sadlet om for hurtigere at blive profitabel. Derfor har man blandt andet sat lanceringen på nye markeder på pause, reduceret markedsføringsbudget skrumpet og ansat mere konservativt end tidligere.
Læs hele historien på borsen.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Danmark vil lette regler for fødevareproducenter under EU-formandskab
20-06-2025
-
Fødevareministeriet skal spare 85 mio. kr. frem mod 2030
20-06-2025
-
Rekom og Carlsberg forlænger samarbejde frem til 2029
20-06-2025
-
Fårup Sommerland fejrer 50 år med levende fortælling i container
20-06-2025
-
Lagkagehuset halverer underskud og sigter mod overskud i 2025
20-06-2025
-
Inspiration og netværk i fokus til DKBS Inspirationsdag 2025
20-06-2025
-
Ny direktør skal løfte Hotel Tønderhus og forbedre kvaliteten
20-06-2025