Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Stigende priser har skubbet flere forbrugere i retning af den danske madspildsapp Too Good To Go, men den økonomisk usikre situation har også gjort det sværere at hente kapital. Det har betydet, at virksomheden det seneste år har skiftet fokus, skriver Borsen.dk.
Too Good To Go kom ud af 2022 med en omsætning på ca. 764 mio. kr. og et underskud på bundlinjen på omkring 279 mio. kr. Året inden var underskuddet dog større. Der landede virksomheden et minus på ca. 344 mio. kr., imens omsætningen lød på 493 mio. kr.
Den økonomiske usikkerhed betyder, at virksomheden har sadlet om for hurtigere at blive profitabel. Derfor har man blandt andet sat lanceringen på nye markeder på pause, reduceret markedsføringsbudget skrumpet og ansat mere konservativt end tidligere.
Læs hele historien på borsen.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pan Am skal nu genopstå som international hotelkæde
14-10-2025
-
11 mio. kr. afsat til at styrke dansk kulturturisme
14-10-2025
-
Kølpins Roberta’s Society får varm modtagelse
14-10-2025
-
Søllerød Kro har fundet sin nye køkkenchef
14-10-2025
-
Go Hotels udvider med nyt hotel ved Amager Strand
14-10-2025
-
Fødevarepriser trækker inflationen op i september
14-10-2025
-
Jyllands-Posten: Eks-daginstitution på Nørrebro ulovligt ombygget til hotellejligheder
14-10-2025
-
d’Angleterre hædret med to Michelin nøgler
14-10-2025
-
Japan boomer som rejsemål blandt danske efterårsrejsende
14-10-2025
-
Ny Bottega-restaurant åbner snart i København
14-10-2025
-
Dinning Week åbner dørene for nye gæster i landets restauranter
14-10-2025