Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det er ulovligt at give rabat til kunder som modydelse for positive anmeldelser. Det har Brian Hansen Bojtang fundet ud af bare to uger efter at have åbent sit nye spisested i Aabenraa.
Cirka en uge efter åbningen opfordrede Eventyrlige Pandekager på Facebook deres kunder til at give restauranten en god anmeldelse, og som betaling ville de modtage en voucher.
Men af Markedsføringsloven fremgår det tydeligt, at betaling for en anmeldelse ikke må afhænge af anmeldelsens indhold.
”Jeg sletter det nu, og jeg vidste ikke, at det var ulovligt”, siger Brian Hansen Bojtang til JyskeVestkysten.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025