Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fastfoodkæden Burger King lancerer en ny fastelavnsbolle, skriver koncernen i en pressemeddelelse til SeOgHør.
”Fastelavnsburgeren vil, som navnet indikerer, have form som en burger, men Burger Kings flammegrillede signatursmag er i denne omgang skiftet ud med elementer fra det søde køkken. Fastelavnsburgeren består af en brownie, der hviler på en bund af cremet mandelmasse, toppet med flødeskum og serveret i en blød kardemommebolle, som er toppet med perlesukker,” skriver fast food-kæden.
Burgeren har sågar fået sit eget navn. Den hedder Selma og er faktisk allerede blevet testet i Sverige sidste år. Det er dog ikke alle restauranter i Danmark, der vil servere fastelavnsburgeren.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025