Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
“Det er lidt et dårligt tidspunkt at være kreativ direktør på, når der ikke er nogle penge at være kreativ for.” Mikkel Bjergsø griner, når han siger det. Men der er ikke meget at grine af, fortæller Børsen.
Mikkel Bjergsø er stifter af og netop kreativ direktør i den omfattende ølforretning Mikkeller. Og han befinder sig lige nu i en orkan skabt af ydre omstændigheder, der river og flår i den virksomhed, som han stiftede for knap 20 år siden i et køkken i København.
“Mit mål med at starte Mikkeller var at revolutionere ølbranchen ved at vise, at man kan lave noget meget bedre øl end det eksisterende. Den ambition er der ikke lige så meget plads til at udleve nu, selvom vi selvfølgelig skal prøve. Du skal have en sund økonomi for at have sådan nogle tanker,” siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025