Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Du kender det måske. Du har virkelig lyst til indisk. Din bedre halvdel er i tacohumør, og ungerne vil bare gerne have burgere. Hvem giver sig? Jovist er det et first world problem, men ikke desto mindre et dilemma, som med jævne mellemrum optræder i de fleste familier, skriver Fyens.dk.
Men nu har en ny food-tech-virksomhed fundet løsningen. Ét navn, ét køkken, men cirka 15 foodbrands og dermed en verden af retter skabt inden for de samme rammer. Konceptet hedder Noahs, og det har fået sin danske debut i lokaler hos Coworking Plus i Odense. Her fandt food-tech-virksomheden nemlig sammen med Tanken 16, som blandt andet investerer i nyopstartede virksomheder, og de kunne hurtigt se et potentiale i konceptet.
”Det her koncept bygger på en franchise-model, som skal udvides til hele landet og ikke mindst verden. Vores mål er, at vi i løbet af 2023 skal til tre nye lande, fortæller Susan Nørgaard, fra Tanken 16.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025