Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Joe and The Juice med 300 juicebarer lige fra Singapore over Silkeborg og til San Francisco blev ramt benhårdt, da coronakrisen kom buldrende. Det har resulteret i ledelsesrokade og kapitalindsprøjtninger, skriver Berlingske.
Men efter et ordentligt dyk i omsætningen i 2020, er salget i kæden nu godt på vej tilbage til fordums tid før coronakrisen. Omsætningen er løftet med 33 procent til 1,1 milliarder kroner. Det viser et nyt regnskab.
”2021 var et svært år. Første kvartal var forfærdeligt på grund af nedlukningen. Herefter fulgte nogle måneder med meget gang i den, inden det hele lukkede ned i december igen. Derfor er vi glade for, at vi næsten er tilbage på den samme omsætning som før corona,” siger kædens topchef, Thomas Nørøxe.
Når der stadig er underskud, skyldes det særligt, at kæden investerer massivt i nye juicebarer.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025