Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Bybilledet i København er efterhånden præget af burgerbarer og -restauranter. Og for hvert år skyder flere burgerkoncepter op ad jorden, hvad enten det er restauranter med et spækket menukort eller mindre barer med klassiske combo-menuer, skriver FødevareWatch.dk.
Det stiller store krav til dem, der vil forsøge at træde ind på markedet, mener indehaveren bag burgerbaren Gasoline Grill, der har otte barer placeret på Københavns kort.
”København er jo den førende gastronomiske hovedstad i verden. Og som burgerkæde bliver du derfor nødt til at lave noget godt, hvis du skal overleve på markedet,” siger Klaus Wittrup, stifter og adm. direktør for burgerbaren Gasoline Grill, der i 2016 åbnede sin første bar i lokalerne til en gammel tankstation i København.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025