Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Mange kantiner tilbyder mere eller mindre udbyggede løsninger for takeaway, men nu tager servicekoncernen ISS et nyt skridt for at gøre det nemmere for servicekoncernens kantinekunder på de danske arbejdspladser. Det skriver Fødevarewatch.
Selskabet har testet og lanceret en takeaway-app, der skal gøre det nemmere og mere overskueligt at bestille mad med hjem fra kontoret.
”Convenience er blevet meget vigtigere for mange medarbejdere, der mangler tid i hverdagen og denne trend vil vi gerne tappe ind i. Dette område er understøttet af teknologi og den rejse er vi på nu. Vi har startet med takeaway-delen, da vi i forvejen har mange gode kantiner, der laver god mad,” siger Johan Bjørn Jeppesen, direktør for Professional Services i den danske del af ISS.
Læs hele historien (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025