Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Næste gang man kører på den vestlige del af Fynske Motorvej, kan man næppe undgå at få øje på en 40 meter høj pylon, der rager op i landskabet ved afkørsel 55 ved Aarup. På toppen er der et ikonisk, gult McDonald’s-logo, som skal være med til at hive endnu flere kunder ind i den amerikanske fastfoodkædes nye fynske restaurant, skriver TV2 Fyn.
”Det betyder alt for os. Vi får Grønnemose på danmarkskortet. Det betyder endnu mere fokus på vores lokalområde, så vi får gang i en udvikling. Vi har i en årrække oplevet afvikling, efter vores skole og købmandsbutik lukkede,” siger Jens Bartholin, der bor i Grønnemose og er medlem af Lokalråd for Rørup Sogn.
I december åbnede McDonald’s en ny restaurant i Grønnemose ved Aarup-afkørslen, men det er først torsdag, at reklamesøjlen er kommet op. Det er megafedt, og vi regner med, at det kommer til at gøre en kæmpe forskel på restauranten, siger restaurantchef Frederik Libak.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025