Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Aarhus Street Food er normalt et madmarked, der har åbent stort set hele året, men 2021 var endnu engang en undtagelse, hvor virksomheden så sig nødsaget til at holde lukket i hele fem måneder på grund af corona, skriver FødevareWatch.dk.
Derfor er det ifølge direktøren en positiv overraskelse, at madmarkedets nye regnskab alligevel opnåede en bundlinje på 5,3 mio. kr. i 2021 mod 3,3 mio. kr. i 2020.
”Hver gang der kom nye restriktioner, lå vi med røven i vandskorpen, men det tvang os også til at finde på nye tiltag i forretningen. Det betyder også, at der har været tale om to tunge investeringsår,” siger Britt Vorre, der er adm. direktør i Aarhus Street Food.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025