Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Barkoncernen Rekom skal have større fokus på events og festivaler. Selskabet har derfor overtaget dansk festselskab, der gennem en årrække har skabt succes med endagsfestivaler i både Danmark og Sverige under temaerne ”Vi elsker 90’erne” og ”Vi elsker 00’erne”. Det fortælles i en pressemeddelelse, skriver FødevareWatch.dk.
Selskabet går under navnet Vi Elsker og har siden 2011 arrangeret en række events, men skal fremover indgå i Rekom Event, der ligeledes står bag store events. Stifterne Michael Thiberg og Riffi Haddaoui følger med over i Rekom-regiet.
”Vi Elsker” har sat helt nye standarder for de store endagsfestivaler i Danmark. De har skabt en fest og stemning, som folk vender tilbage til år efter år. Det ligger lige til højrebenet at invitere dem med i Rekom. Samtidig kan vi, sammen med Riffi og Michael og hele deres stærke team, løfte festivalerne endnu højere op og få den magi, der var i 90’erne og 00’erne med ud på vores andre markeder i Nordeuropa”, udtaler driftsdirektør Jonathan Grumme fra Rekom.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025