Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Aarhus Street Food er normalt et madmarked, der har åbent stort set hele året, men 2021 var endnu engang en undtagelse, hvor virksomheden så sig nødsaget til at holde lukket i hele fem måneder på grund af corona, skriver FødevareWatch.dk.
Derfor er det ifølge direktøren en positiv overraskelse, at madmarkedets nye regnskab alligevel opnåede en bundlinje på 5,3 mio. kr. i 2021 mod 3,3 mio. kr. i 2020.
”Hver gang der kom nye restriktioner, lå vi med røven i vandskorpen, men det tvang os også til at finde på nye tiltag i forretningen. Det betyder også, at der har været tale om to tunge investeringsår,” siger Britt Vorre, der er adm. direktør i Aarhus Street Food.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Joe & The Juice sætter turbo på global ekspansion
13-05-2025
-
Scandic opruster: Flere hoteller og ny franchise-strategi i Danmark
13-05-2025
-
Fremgang i Københavns Lufthavn trods global uro
13-05-2025
-
Turister belønnes igen for grøn adfærd i København
13-05-2025
-
Global uro får flere danskere til at overveje ferie hjemme
13-05-2025
-
Den norske stat træder ind som medejer i Norwegian
13-05-2025
-
Hotel Vildbjerg skal finde ny køkkenchef
13-05-2025