Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
For tredje år i træk har børnefamilierne kåret Djurs Sommerland som Årets Forlystelsespark. Det fremgår af en pressemeddelelse fra den østjyske forlystelsespark, som søndag fik uddelt prisen ved Børn i byens prisshow.
”Vi vil vores gæster det bedste. Det er dét, der driver os. Det er vigtigt for min bror og mig, at vores park har de helt rigtige rammer, så familierne får de alllerbedste oplevelser og minder med hjem fra os. Derfor investerer vi også store beløb i hele tiden at udvikle parken. Alene de sidste 10 år har vi investeret over en halv milliard kroner i vores park,” siger Henrik B. Nielsen, som er adm. direktør i Djurs sommerland.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025