Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Restaurantkæden Madklubben har endnu ikke vasket det for branchen elendige 2020 af sig, men allerede nu er ledelsen sulten på vækst og håber i år at kunne hive et lille positivt resultat hjem. Det fremgår af regnskabet for 2020, som Madklubben netop har offentliggjort, skriver Finans.dk.
Regnskabet dækker bl.a. over 27 helejede datterselskaber under sig, som driver restauranter i København, Aarhus og Esbjerg. Og alene siden nytår er der kommet fire nye restauranter til, herunder den første restaurant i Odense.
”Det forventes, at der i løbet af 2021 åbnes yderligere 4-6 nye restauranter. For yderligere at styrke koncernens tilbud inden for catering til private, events, virksomheder mv. har koncernen i juni 2021 opkøbt et eksisterende selskab med større produktionsfaciliteter samt eksisterende salg af frokostordninger til virksomheder,” skriver Madklubbens ledelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025