Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Joe & The Juice kom ud af 2020 med et stort underskud. Det viser selskabets årsregnskab, der netop er offentliggjort.
Omsætningen i det forgangne år, som i høj grad var præget af coronakrisen, var 853 millioner kroner. Året forinden var omsætningen 1,2 milliarder kroner, skriver Berlingske.
Derudover fortsætter juicekæden med et ganske markant underskud. Alene i 2020 tabte selskabet 484 millioner kroner, så når man lægger underskuddet på 361 millioner kroner fra 2019 og underskuddet på 113 millioner kroner fra 2018 oveni, har juicekæden tabt næsten en milliard kroner de seneste tre år.
Det er knap en måned siden, at det var store skiftedag i toppen af det danske juiceimperium. 25. juni fratrådte den administrerende direktør, Sebastian Vestergaard, med øjeblikkelig virkning, skrev han selv på LinkedIn.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025