Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det er nu 15 år siden, at Bent Brodersen, formand i Ringkøbing Fjord Handelsråd og tidligere byrådsmedlem, trådte ud af brusekabinen med en idé, som – i bearbejdet form – endte med at blive Ringkøbing-Skjerns store turistsatsning med navnet Naturkraft, hvor gæsterne kan gå på opdagelse i naturens fascinerende kræfter, skriver Jyllands-Posten.
Inden åbningen af parken for halvandet år siden var forventningerne enorme. 280.000 årlige gæster var målet. I dag spekuleres der i, hvorvidt parken må dreje nøglen om. I 2021 har der været omkring 40.000 gæster.
Da Jyllands-Posten en tirsdag i december lægger vejen forbi parken, som i julemåneden tilbyder et særligt program, hvor julemanden fortæller historier, og der kan laves julepynt af genbrugsmaterialer i de kreative værksteder, er der blot 15 gæster.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025