Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den seneste uges mange aktiviteter under Food Week i Aarhus har været mere besøgte end arrangørerne havde forventet, og samlet lagde 38.500 mennesker vejen forbi de mange madaktiviteter, fremgår det af en pressemeddelelse, fortæller FødevareWatch.dk.
Det var første gang, at der blev afholdt Food Week, hvor man ud over at række ud efter mange almindelige danskere også har forsøgt at samle den danske fødevarebranche.
“Det giver rigtig god mening at afholde Symposium under Food Week, da hele branchen er samlet i forvejen. Til Symposium på Aros blev det tydeligt, at der nu er kommet stor enighed i branchen om, at vi vil forandre ting sammen. Food Week drejer sig især om at vise de løsninger frem. Noget af det branchen i høj grad er enige om er, at der skal mere forskning til, mere innovation til, mere samarbejde, og der skal lægges mange kræfter i," siger Anna Lund, direktør for Food-Aarhus, der står bag Food Week, i en pressemeddelelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025