Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Casual Dining, som Dagrofa Foodservice står bag, er tilbage i fysisk form den 22. september i Bella Center, ser det ud til at blive med rekordstor tilslutning til begivenheden.
Sidste år blev Casual Dining afholdt som Digital Dining grundet coronanedlukninger og restriktioner, men det ser nu ud til, at vi trænger til at komme ud og møde hinanden igen.
Forventer fordobling i gæster
I 2019 da Casual Dining senest blev afholdt som fysisk event, var besøgstallet 507 personer i Bella Center.
Billetlugen til dette års begivenheden har været åben siden den 12.august, og da der stadig er fire uger til det går løs til messen, forventer Dagrofa Foodservice, at antallet af tilmeldinger vil stige til det dobbelte.
”Den store opbakning vi allerede oplever, glæder os helt enormt, men et godt og modigt bud er, at vi når op omkring 1000 billetbookinger,” siger Nicoline Lund Gundtoft, som er projektleder for Casual Dining.
På leverandørsiden har Casual Dining ligeledes fået vokseværk, da det nu er muligt at besøge 70 leverandørstande, som i de fleste tilfælde vil stå klar med to små velanrettede serveringer, gæsterne kan smage.
Som et nyt tiltag præsenterer Casual Dining et program for dagen med oplæg, nyheder og madspildsrunde, som alt sammen taler ind i temaet bæredygtighed og tidens trends og tendenser.
Det er gratis at deltage til Casual Dining, og I kan hente jeres egen billet på www.casualdining.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025