Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fastfoodkæden Sunset Boulevard udvider sit samarbejde med kaffeselskaberne JDE Professionel og Espresso House, skriver FødevareWatch.dk.
"Som den første nationale restaurantkæde lancerer vi Espresso House kaffestationer i mere end 20 restauranter. Samarbejdet understøtter vores ambition om at skabe en hybrid mellem en klassisk fastfoodrestaurant og gæsternes lokale favoritcafe. Vi er ikke kun til lynbesøg. Restauranten skal også indbyde til hygge og til, at man har lyst til at mødes med sine venner til en kop kaffe" skriver Jens Broch, adm. direktør i Sunset Boulevard, på Linkedin.
Med konceptet får gæsterne mulighed for at købe specialkaffe fra Espresso House ved kaffestationer i restauranterne.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025