Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Gæster på citizenM kan nu åbne deres værelse eller oprette et nøglekort via deres egen mobile enhed. Scanning af pas ved selvbetjeningsterminaler er overflødigt – det kan klares gennem appen. Når gæster tjekker ind, kan de bruge deres telefon til at låse op for deres værelse, bestille mad og drikkevarer, kontrollere værelsesoplevelsen og derefter tjekke ud, når de er færdige med opholdet.
I dag har rejsende et fornyet fokus på sundhed og sikkerhed. Med appen og den kontaktløse oplevelse kan citizenM-gæster nu føle sig ekstra trygge under hele opholdet.
Appen strømliner gæsteoplevelsen på tværs af alle hoteller med funktionerne:
- kontaktløs ind- og udtjekning
- betaling for alle indkøb på hotellet
- styring af rummets atmosfære – lys, persienner, temperatur
- valg af et værelse allerede på vej til hotellet
- bestilling af mad og drikke
- fuld underholdningskontrol på værelset – brug telefonen som en fjernbetjening
- in-app serviceanmodninger – ekstra puder, toiletartikler, morgenvækning
- storbyoplevelser med lokale frynsegoder
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025