Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Opskriften bag restaurantkæden Madklubben er simpel: at lave velsmagende mad til fornuftige priser. Og den opskrift ser ud til at have været en succes. Kæden gik nemlig ud af 2019 med et overskud på mere end 16 mio. kr., skriver FødevareWatch.dk.

Det fremgår af et nyt regnskab fra restaurantimperiet under selskabet Relevant Holding, der er 100 pct. ejet af stifter og adm. direktør Anders Aagaard.

"Den positive udvikling i selskabets økonomiske resultat skyldes en forbedret driftmargin i sammenlignelige restauranter i koncernen som dog er negativ påvirket af investeringer i nye restauranter," står der i regnskabets ledelsesberetning.

Læs hele historien her.

Restaurant Insights 2025

Kl. 9.00 - 13.00

Få inspiration til hvordan du kan udvikle din virksomhed og bliv opdateret på de seneste markedsdata og forventninger til branchens udvikling.

Log ind