Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det danske takeaway-marked boomer, og nu melder en af de nyeste spillere på markedet sig på banen med en god nyhed til de danskere, der foretrækker deres burger flammegrillet. Wolt lancerer et nyt samarbejde med Burger King, som betyder, at det fremover er muligt at bestille burgerkongens velkendte klassikere direkte til døren gennem Wolts populære platform. Hos Wolt glæder man sig over samarbejdet og ser frem til at levere varme burgere til de sultne byboere.
"Flere og flere danskere sætter pris på mere fleksibilitet og convenience i hverdagen, og det oplever vi også blandt vores gæster. Vi er derfor glade for, at vi sammen med Wolt gør det endnu nemmere at nyde vores udvalg af flammegrillede burgere derhjemme. Wolts brugere kan se frem til frisklavede burgere, og der er noget for både børn og voksne på menuen,” siger Burger Kings marketingchef Daniel Schröder.
Burger King tilbyder deres fulde menu af burgere og sides til Wolts brugere, og det inkluderer også den nye plantebaserede Rebel Whopper, som blev lanceret i slutningen af 2019.
Wolt opererer i seks af landets største byer: København, Aarhus, Lyngby-Gentofte, Roskilde, Odense og Aalborg, og fra midten af februar vil de launche i Esbjerg.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025