Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Som noget helt nyt indtager kaffekæden Espresso House detailhandlen i Danmark. Allerede nu findes et sortiment af filterkaffe, bønner og kaffekapsler under Espresso House-brandet i 20 udvalgte Meny-butikker samt Nemlig.com og Kaffekapslen.dk, skriver FødevareWatch.dk.
"Vi drikker rigtig meget kaffe i Danmark, og vi ser, at kvalitetskaffe bliver mere og mere udbredt. Vi har kvalitetskaffe, og vi opererer i Danmark, og derfor er det kun helt naturligt, at vi som én af Nordens førende kaffekæde går ind i den her branche," siger Claus Skovfoged, adm. direktør i Espresso House Danmark.
På længere sigt vil direktøren gerne udbrede sortimentet til flere butikker og kæder, så produkterne bliver tilgængelige i hele landet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Myndigheder åbner sag mod ulovligt Airbnb-netværk
14-08-2025
-
Clever åbner caféer i opgør med tankstationernes mad
14-08-2025
-
Stort projekt skal nytænke branchens uddannelser
14-08-2025
-
Flere danskere vil på aktiv ferie – især til fods
14-08-2025
-
Turisme i Blåvand splitter – men politisk opbakning består
14-08-2025
-
Gastromé vil forene gourmet og netværk
14-08-2025