Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Som noget helt nyt indtager kaffekæden Espresso House detailhandlen i Danmark. Allerede nu findes et sortiment af filterkaffe, bønner og kaffekapsler under Espresso House-brandet i 20 udvalgte Meny-butikker samt Nemlig.com og Kaffekapslen.dk, skriver FødevareWatch.dk.
"Vi drikker rigtig meget kaffe i Danmark, og vi ser, at kvalitetskaffe bliver mere og mere udbredt. Vi har kvalitetskaffe, og vi opererer i Danmark, og derfor er det kun helt naturligt, at vi som én af Nordens førende kaffekæde går ind i den her branche," siger Claus Skovfoged, adm. direktør i Espresso House Danmark.
På længere sigt vil direktøren gerne udbrede sortimentet til flere butikker og kæder, så produkterne bliver tilgængelige i hele landet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Dansk Erhverv i fælles opråb mod ulovlig udlejning
21-10-2025
-
McDonald’s topper danskernes liste over to-go-kaffe
21-10-2025
-
Comwell åbner luksushotel i historisk bankbygning i København
21-10-2025
-
Airbnb under skærpet EU-lup: Udlejning skaber ustabilitet
21-10-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen når ny august-rekord
21-10-2025
-
CORI Hornbæk Hotel indtræder i eksklusiv sammenslutning og får ny direktør
21-10-2025
-
Familiedrevet hotel på Lolland-Falster sat til salg for 27 mio. kr.
21-10-2025
-
Ny besøgsrekord i Djurs Sommerland trods regn og grå skyer
21-10-2025
-
Nets: Vis dine kunder, at de kan bruge Dankort i Apple Pay
21-10-2025