Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Alle tanker om salg af Madklubben er helt og holdent lagt på hylden - i hvert fald for nu. Det fortæller stifter og adm. direktør Anders Aagaard til FødevareWatch.
Madklubben hyrede i marts Deloitte til at finde en ny medejer til restaurationskæden. Her var formålet bl.a. at sætte fut i væksten og eventuelt rykke konceptet til udlandet.
"Alt er til salg, hvis omstændighederne og prisen er de rigtige, og det har ikke været tilfældet i forløbet. Det er en spændende verden at få indblik i med store drømme og ekspansion, men der har aldrig været konkrete planer eller aftaler på tegnebrættet," siger Anders Aagaard.
Han fortæller, at coronapandemien og dertilhørende nedlukning af samfundet har haft meget at sige om salgsprocessen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025