Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ejerne af Hotel Koldingfjord har valgt at tackle coronakrisen ved at investere i alt 25 millioner kroner i en opgradering af hotellet.
På mandag den 3. august vender hverdagen tilbage efter næsten et halvt år uden gæster.
”Vi har et fantastisk bagland, der tror på Hotel Koldingfjord. Derfor har vi været i stand til at bruge Corona pausen til at toptune hotellet og medarbejderne til de kommende år,” siger adm. direktør på Hotel Koldingfjord, Peder J. Madsen.
I løbet af foråret har hotellet desuden udviklet en ny mødeform, tilpasset de nye tider. Hotellet forventer, at møder og konferencer i den kommende tid vil foregå som en blanding af fysiske møder og virtuelle møder.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025