Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Restaurantkæden Flammen er klar til at gå i offensiven. En ny strategi er på plads, så der skal ekstra kul på grillen i de 15 restauranter herhjemme. Kvaliteten og gæsternes oplevelse skal forbedres yderligere, og fremover vil Flammen udvide med mere takeaway og brunchbuffet i weekenden på udvalgte restauranter. Det skal skaffe flere gæster og mere omsætning, skriver Jyllands-Posten.
Samtidig har Flammen planer om at åbne flere spisesteder herhjemme og på længere sigt i udlandet.
”Jeg ser et potentiale for yderligere fem-seks restauranter. Vi forhandler om lejemål, og jeg forventer, at vi vil åbne en ny restaurant inden udgangen af næste år. Derefter afhænger ekspansionen af, hvor vi kan få de rette placeringer. Vi vil f.eks. gerne åbne restaurant i det nordlige Sjælland,” siger adm. direktør i Flammen Piet Klein.
Han blev ansat som chef for den familieejede restaurantkæde i foråret. Den 44årige direktør har bl.a. en fortid i detailbranchen. Hans opgave er at få mere struktur og en klar retning for restaurantkæden, som gennem flere år voksede ved knopskydning. Det skete med succes og solide overskud.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025