Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sticks’n’Sushis historie er på mange måder skåret over samme læst som mange andre store virksomheder:
Nogle unge gutter bevæbnet med overflod af selvtillid og dumdristighed får skovlen under en branche, der er groet fast.
Således startede Kim og Jens Rahbek og svogeren Thor Andersen Sticks’n’Sushi i starten af 1994. Jens havde været i Japan og uddanne sig til yakitori kok, mens Kim og Thor kom fra media- og reklamebranchen og havde dermed et netværk, der spændte vidt og bredt og med gode forbindelser. I fredags fyldte kæden 25 år.
”Sushi og sticks er det vi serverer. Men det er følelsen i maven – oplevelsen – som vi sælger,” siger Mathias Leander, Head of Marketing hos Sticks’n’Sushi. ”Og det, tror jeg, er grunden til, at vi har stamgæster, der er kommet fast hos os, siden vi åbnede i 1994.”
Sticks’n’Sushi har udvidet fra én kælderrestaurant i Nansengade til 21 restauranter på tværs af København, London og Berlin.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025