Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sticks’n’Sushis historie er på mange måder skåret over samme læst som mange andre store virksomheder:
Nogle unge gutter bevæbnet med overflod af selvtillid og dumdristighed får skovlen under en branche, der er groet fast.
Således startede Kim og Jens Rahbek og svogeren Thor Andersen Sticks’n’Sushi i starten af 1994. Jens havde været i Japan og uddanne sig til yakitori kok, mens Kim og Thor kom fra media- og reklamebranchen og havde dermed et netværk, der spændte vidt og bredt og med gode forbindelser. I fredags fyldte kæden 25 år.
”Sushi og sticks er det vi serverer. Men det er følelsen i maven – oplevelsen – som vi sælger,” siger Mathias Leander, Head of Marketing hos Sticks’n’Sushi. ”Og det, tror jeg, er grunden til, at vi har stamgæster, der er kommet fast hos os, siden vi åbnede i 1994.”
Sticks’n’Sushi har udvidet fra én kælderrestaurant i Nansengade til 21 restauranter på tværs af København, London og Berlin.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025