Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Møbelgiganten Ikea er ikke kun god for at sælge møbler, men også måltider som kødboller med kartoffelmos og tyttebærsyltetøj, og nu skal madiværksætter Claus Meyer hjælpe med at gøre madoplevelsen i Ikea bedre, skriver FødevareWatch.dk.
"Ikeas udbredelse og succes indebærer et stort ansvar og mange muligheder. Vi er både stolte og begejstrede for at blive inviteret med til næste kapitel af Ikeas madrejse," udtaler Claus Meyer i meddelelsen.
Han peger på, at Ikea årligt sælger mad for over 2 mia. euro, hvilket svarer til knap 15 mia. kr., og dermed er en markant aktør. Ikea serverer mad i over 430 varehuse fordelt på 52 lande.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge hotel- og restauranttalenter hædret på HORESTA Årsdag 2025
31-10-2025
-
Fremtiden i fokus på rekordstor årsdag hos HORESTA
31-10-2025
-
Rasmus Munk fra Alchemist vinder The Best Chef Awards for andet år i træk
31-10-2025
-
Regeringen vil investere i turisme og stramme grebet om Airbnb
31-10-2025
-
Nu åbner Rox Resort i Køge
31-10-2025
-
Danhostel finder ny direktør med kædeerfaring
31-10-2025
-
Fire arkitektteams i kapløb om nyt verdensarvscenter i Roskilde
31-10-2025
-
Støj fra restaurantgæster skaber splid i Indre By
31-10-2025