Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Møbelgiganten Ikea er ikke kun god for at sælge møbler, men også måltider som kødboller med kartoffelmos og tyttebærsyltetøj, og nu skal madiværksætter Claus Meyer hjælpe med at gøre madoplevelsen i Ikea bedre, skriver FødevareWatch.dk.
"Ikeas udbredelse og succes indebærer et stort ansvar og mange muligheder. Vi er både stolte og begejstrede for at blive inviteret med til næste kapitel af Ikeas madrejse," udtaler Claus Meyer i meddelelsen.
Han peger på, at Ikea årligt sælger mad for over 2 mia. euro, hvilket svarer til knap 15 mia. kr., og dermed er en markant aktør. Ikea serverer mad i over 430 varehuse fordelt på 52 lande.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025