Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det syder og braser i køkkenet hos slagterigiganten Danish Crown. Men det er ikke længere bare bøffer og saftigt oksekød, som selskabets produktudviklere har på panden, skriver JP.dk.
Og selv traditionelle højborge for kødspisere har føjet plantebaserede fødevarer til menukortet:
”Vi har netop lanceret den tredje vegetarburger i vores menu. I maj solgte vi over 40.000 vegetarburgere, og salget stiger markant. Vegetarburgerne tegner sig nu for 2-3 pct. af vores burgersalg, og vi har en klar forventning om, at det er et område, som vil blive ved med at vokse,” fortæller Mads Friis, kommerciel direktør for McDonald’s i Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025