Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Friskt kød og en fornyet rabatmenu var på globalt plan med til at lokke flere kunder forbi McDonald's i april, maj og juni.
Det fik salget i de af fastfoodkædens restauranter, der har været åbne i mindst 13 måneder, til at stige med fire procent.
Det viser McDonald's' regnskab for perioden, der er fremlagt torsdag, ifølge erhvervsmediet Bloomberg News.
Resultaterne glæder McDonald's' administrerende direktør, Steve Easterbrook.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Joe & The Juice sætter turbo på global ekspansion
13-05-2025
-
Scandic opruster: Flere hoteller og ny franchise-strategi i Danmark
13-05-2025
-
Fremgang i Københavns Lufthavn trods global uro
13-05-2025
-
Turister belønnes igen for grøn adfærd i København
13-05-2025
-
Global uro får flere danskere til at overveje ferie hjemme
13-05-2025
-
Den norske stat træder ind som medejer i Norwegian
13-05-2025
-
Hotel Vildbjerg skal finde ny køkkenchef
13-05-2025