Danskernes sult på den unikke oplevelse bliver kun større i fremtiden. Men hvad skal der til for, at en restaurant skiller sig ud fra mængden, og hvordan kan hotellets geografiske placering bruges aktivt til at tiltrække gæster?
Det er nogle af de spørgsmål, du kan få svar på, når HORESTA byder indenfor til vores årsdag, ””Exploring the World of Tomorrow” den 24. november i Øksnehallen.
Her får vi nemlig besøg af indretningsdesigner Pernille Arlien-Søborg og livsstilsekspert Mads Arlien-Søborg, som udvikler koncepter for nogle af de stærkeste brands i hotel- og restauranterhvervet.
På dagen kommer du helt tæt på den strategiske proces, der skal til, for at udvikle et unikt brand, og du vil selvfølgelig også få et par gode råd med hjem om, hvad du selv skal tænke over, når du vil skabe en helt særlig oplevelse for dine gæster.
Har du endnu ikke fået tilmeldt dig HORESTA Årsdag 2022, så skynd dig at gøre det her.
Tilmelding er gratis for HORESTA-medlemmer.
Husk også at tilmelde dig vores After Hours-fest, der ligesom årsdagen foregår i DGI-Byen i København. I modsætning til sidste år er den dog flyttet til restauranten over kongrescentret, hvor der er udsigt ud over byens tage.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025