Hvem kan levere service til den helt store guldmedalje? Sidste år løb Karina Grand Kannegaard med titlen som Årets Tjener 2019, og HORESTA og 3F har afgivet startskuddet til jagten på hendes efterfølger.

Sidste frist for tilmelding er den 14. oktober.

Alle tilmeldte deltager i udvælgelseskonkurrencen den 10. november i Odense. Herfra går fem videre til finalen den 22. marts på FoodExpo-messen i MCH Messecenter Herning.

Deltagerne kan blandt andet blive testet i discipliner som borddækning, flambering, filetering, mixologi og i deres viden om ost, øl, spiritus og meget mere.

Finalen i Årets Tjener foregår som altid parallelt med finalen i Årets Kok. Her vil hver tjener være tilknyttet to køkkener i kokkenes konkurrence.

Så kender du Årets Tjener 2020 – eller er det dig, ser vi frem til at modtage din tilmelding til konkurrencen.

Læs mere i udbudsmaterialet her.

Tina
Projektleder - Konkurrencer
Tina Graff

People & Culture Manager program 2026 - Module 4 - ENGLISH

<b>People & Culture Manager program 2026 - ENGLISH </b>
The dates for the programme: 3 March, 12 May, 1 September, and 3 November 2026.
The programme is structured around four modules – all sessions run from 9:00 AM to 12:00 PM.

People & Culture Manager forløb 2026 - Vest

<b>People & Culture Manager forløb 2026 </b>
Forløb for Vest, 3. februar, 5 maj, 25 august og 27. oktober 2026.
Uddannelsen er bygget op omkring fire moduler – et i hvert kvartal, alle dage fra kl. 9:00 – 13:00. 

People & Culture Manager forløb 2026 - Øst

<b>People & Culture Manager forløb 2026 </b>
Forløb for Øst, 2. februar, 4. maj, 24. august og 26. oktober 2026.
Uddannelsen er bygget op omkring fire moduler – et i hvert kvartal, alle dage fra kl. 9:00 – 13:00. 

Log ind