Savannens vilde dyr er ikke længere nok for gæsterne Knuthenborg Safaripark. Derfor lancerer parken i denne sæson attraktionen Dinosaurskoven, som bringer et helt nyt trækplaster til den historiske safaripark. I det nye Visitor-magasin fortæller lensgreve Christoffer Knuth om parkens største investering nogensinde og om at drive den traditionsrige familievirksomhed, der blandt andet har ejet godset siden 1681.
Christoffer Knuth fortæller blandt andet om den nye investering:
”I mange år var vilde dyr helt tilfredsstillende for publikum, men efter at man på nettet i dag kan se alt om dyr på få sekunder, skal der mere til. Tempoet er blevet højere. Folk vil rigtig gerne forbløffes, overraskes og samtidig få interessant og relevant viden,” fortæller Christoffer Knuth, og fortsætter:
”Derfor er vi løbende nødt til hele tiden at supplere og modernisere parken. Vi er nødt til at finde nye oplevelser.”
I det nye Visitor får historien om Knuthenborg selskab af blandt andet en historie fra Københavns nye luksushotel Nobis. I temaet går magasinet tæt på mulighederne i gæsternes data, og hvordan man kan komme i gang med at indfri dette potentiale.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Dansk Erhverv i fælles opråb mod ulovlig udlejning
21-10-2025
-
McDonald’s topper danskernes liste over to-go-kaffe
21-10-2025
-
Comwell åbner luksushotel i historisk bankbygning i København
21-10-2025
-
Airbnb under skærpet EU-lup: Udlejning skaber ustabilitet
21-10-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen når ny august-rekord
21-10-2025
-
CORI Hornbæk Hotel indtræder i eksklusiv sammenslutning og får ny direktør
21-10-2025
-
Familiedrevet hotel på Lolland-Falster sat til salg for 27 mio. kr.
21-10-2025
-
Ny besøgsrekord i Djurs Sommerland trods regn og grå skyer
21-10-2025
-
Nets: Vis dine kunder, at de kan bruge Dankort i Apple Pay
21-10-2025