Savannens vilde dyr er ikke længere nok for gæsterne Knuthenborg Safaripark. Derfor lancerer parken i denne sæson attraktionen Dinosaurskoven, som bringer et helt nyt trækplaster til den historiske safaripark. I det nye Visitor-magasin fortæller lensgreve Christoffer Knuth om parkens største investering nogensinde og om at drive den traditionsrige familievirksomhed, der blandt andet har ejet godset siden 1681.
Christoffer Knuth fortæller blandt andet om den nye investering:
”I mange år var vilde dyr helt tilfredsstillende for publikum, men efter at man på nettet i dag kan se alt om dyr på få sekunder, skal der mere til. Tempoet er blevet højere. Folk vil rigtig gerne forbløffes, overraskes og samtidig få interessant og relevant viden,” fortæller Christoffer Knuth, og fortsætter:
”Derfor er vi løbende nødt til hele tiden at supplere og modernisere parken. Vi er nødt til at finde nye oplevelser.”
I det nye Visitor får historien om Knuthenborg selskab af blandt andet en historie fra Københavns nye luksushotel Nobis. I temaet går magasinet tæt på mulighederne i gæsternes data, og hvordan man kan komme i gang med at indfri dette potentiale.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025