Det bliver vigtigere og vigtigere at kunne skabe relationer til dine kunder. At skabe oplevelser, så kunderne kan huske netop dit produkt. Ikke kun så produktet skiller sig ud, men at koble dine ydelser endnu dybere i gæsternes hukommelse, ved at forbinde dit brand til kundernes følelser. Det var med denne baggrund at West Elm Hotels lancerede deres “Local Experiences”.
I forvejen har West Elm et rigtig stort fokus på fairtrade, håndlavede, lokale, kreative elementer og produkter. Men med Experience delen kan gæsterne leve ånden fra West Elm Hotels helt ud.
De kan lære at lave kunst med metal og svejsning i Austin, de kan tage tegnekurser og byvandringer i Charleston, de kan være med når der skal produceres unika tøj i Brooklyn og meget meget mere. Altsammen oplevelser, der er kuraterede af WestElm for deres gæster og i tråd med WestElms værdier.
Du kan også gøre det, hvis du sælger fysiske produkter.
Det spanske gin mærke Gin Mare tilbyder noget lignende i London, hvor de tilbyder “an escape to the Mediterranean through a journey of the best cocktail bars, restaurants, and terraces”.
Turene i gennem kvarterer som SoHo og Shoreditch byder på forskellige tapas kombineret med Gin Mare cocktails.
Perspektivering / muligheder
Hvilke oplevelser kan du koble med dit produkt, som passer med kundernes forestilling af dit brand? Hvilke samarbejdspartnere, der deler jeres værdier, kunne være interessante at lave noget sammen med?
Mere info
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotel Dagmar udvider med nye værelser i Ribe
28-10-2025
-
Nimb Hotel anerkendes med flere priser
28-10-2025
-
Nyt lejlighedshotel skyder op nær Amager Strand
28-10-2025
-
Minister: Regler for korttidsudlejning skal håndhæves bedre
28-10-2025
-
Mikkeller-restaurant i lufthavnen fik sur smiley og bøde
28-10-2025
-
Historisk hotel ved Vesterhavet opnår Greenkey-certificering
28-10-2025
-
Stor interesse for ny afdeling af Statens Museum for Kunst i Thy
28-10-2025
-
Starbucks-ansatte truer med strejke
28-10-2025