Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lagkagehuset har halveret sit underskud i 2024 til 93,9 mio. kr., hvilket markerer et væsentligt løft fra året før. Det sker i et regnskabsår, hvor bagerikæden har lagt vækststrategien om og i stedet fokuseret på drift og effektivitet.
Omsætningen steg med 7,8 pct. til 1,57 mia. kr., med særlig fremgang i London og New York. Driftsresultatet (ebitda) er løftet med 84 mio. kr.
Lagkagehuset har i løbet af året styrket sin digitale tilstedeværelse og lanceret nye kundetiltag via sin app. Kæden forventer sorte tal i 2025, og vil åbne nye butikker, herunder via partnerskab med Meny.
Adm. direktør Joachim Knudsen tror på, at den nuværende strategi vil bære frugt i det kommende år.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025