Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lagkagehuset har halveret sit underskud i 2024 til 93,9 mio. kr., hvilket markerer et væsentligt løft fra året før. Det sker i et regnskabsår, hvor bagerikæden har lagt vækststrategien om og i stedet fokuseret på drift og effektivitet.
Omsætningen steg med 7,8 pct. til 1,57 mia. kr., med særlig fremgang i London og New York. Driftsresultatet (ebitda) er løftet med 84 mio. kr.
Lagkagehuset har i løbet af året styrket sin digitale tilstedeværelse og lanceret nye kundetiltag via sin app. Kæden forventer sorte tal i 2025, og vil åbne nye butikker, herunder via partnerskab med Meny.
Adm. direktør Joachim Knudsen tror på, at den nuværende strategi vil bære frugt i det kommende år.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Danmark vil lette regler for fødevareproducenter under EU-formandskab
20-06-2025
-
Fødevareministeriet skal spare 85 mio. kr. frem mod 2030
20-06-2025
-
Rekom og Carlsberg forlænger samarbejde frem til 2029
20-06-2025
-
Fårup Sommerland fejrer 50 år med levende fortælling i container
20-06-2025
-
Lagkagehuset halverer underskud og sigter mod overskud i 2025
20-06-2025
-
Inspiration og netværk i fokus til DKBS Inspirationsdag 2025
20-06-2025
-
Ny direktør skal løfte Hotel Tønderhus og forbedre kvaliteten
20-06-2025