Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Starbucks forsøger at vende en forventet salgsnedgang på 5 pct. i årets første kvartal ved at fokusere på betalende kunder.

Den nye politik definerer kunder som dem, der foretager et køb, mens ikke-betalende gæster bedes forlade lokalerne. Dette markerer et skifte fra kædens mere åbne tilgang fra 2018.

Strategien, som er introduceret af direktør Brian Niccol, inkluderer også en mindre menu og separate køer for at reducere ventetid. Målet er at øge indtjeningen og effektiviteten i kaffekæden.

Læs hele historien på FødevareWatch

Christian Wellendorf skal repræsentere Danmark ved Bocuse d’Or

Med stærk konkurrenceerfaring og passion for kokkekunsten er Christian Wellendorf klar til at føre Danmark videre i Bocuse d’Or-traditionen. Han blev fredag kåret som ny dansk deltager efter en intens udvælgelseskonkurrence på torvet i Nykøbing Falster.

Log ind