Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Starbucks forsøger at vende en forventet salgsnedgang på 5 pct. i årets første kvartal ved at fokusere på betalende kunder.
Den nye politik definerer kunder som dem, der foretager et køb, mens ikke-betalende gæster bedes forlade lokalerne. Dette markerer et skifte fra kædens mere åbne tilgang fra 2018.
Strategien, som er introduceret af direktør Brian Niccol, inkluderer også en mindre menu og separate køer for at reducere ventetid. Målet er at øge indtjeningen og effektiviteten i kaffekæden.
Læs hele historien på FødevareWatch
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025