Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
På HORESTAs årsmøde diskuterede fremtidsforsker Louise Fredbo-Nielsen og AI-strateg Ken Hughes, hvordan kunstig intelligens kan skabe værdi i hospitalitybranchen.
Begge understregede, at AI skal bruges som et værktøj til at forbedre relationen mellem virksomheder og kunder.
Louise Fredbo-Nielsen fremhævede vigtigheden af dataanvendelse til at forudsige kunders behov og levere skræddersyede løsninger. Hughes understregede, at AI skal gøre det muligt at fokusere på menneskelig kontakt frem for teknologiske detaljer.
Eksempler fra både sundhedssektoren og hospitality-sektoren illustrerede potentialet i at tilpasse teknologi til brugernes individuelle behov.
Fremtidsforskeren påpegede, at fremtidens kunder vil forvente en personlig service baseret på præcise data. Derfor opfordrede hun branchen til at omfavne teknologi som en løftestang til forbedringer.
Læs hele historien på Turistmonitor.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025