Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Snart er det slut med de lyserøde madbude i bybilledet.
Madudbringningskæden Foodora, der kan genkendes på det lyserøde logo, forlader nemlig det danske marked. Det skriver TV2.
Der er dog på nuværende tidspunkt ikke nogen dato for et endeligt ophør. Derfor fortsætter Foodora driften som normalt indtil da.
Lukningen sker på trods af fremgang på det danske marked gennem de seneste 18 måneder, men ændrede forhold såsom "udfordrende makroøkonomiske udviklinger" har ført til beslutningen om at bruge virksomhedens ressourcer på andre aktive markeder, skriver Foodora i en pressemeddelelse.
Du kan læse hele historien på tv2.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025