Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lego House i Billund har taget hul på 2024-sæsonen med, hvad attraktionen selv betegner som den mest ambitiøse tilføjelse siden åbningen i 2017.
Den nye oplevelse hedder Build the Change, og formålet er at inspirere børn og voksne til at bruge deres kreativitet til at skabe deres egne svar på virkelige udfordringer såsom biodiversitet, klimaforandringer og madspild, skriver Lego House i en pressemeddelelse.
Lego House håber, at man gennem leg kan være med til at åbne op for samtaler om de store udfordringer, og håbet er, at familier efterfølgende vil fortsætte samtalen derhjemme.
”I den nye oplevelse, Build the Change, skal man bruge sin fantasi og tilgå problemstillingerne på en kreativ måde, der er med til at skabe innovative løsninger,” fortæller Kathrine Kirk Muff, administrerende direktør for Lego House.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025