Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lego House i Billund har taget hul på 2024-sæsonen med, hvad attraktionen selv betegner som den mest ambitiøse tilføjelse siden åbningen i 2017.
Den nye oplevelse hedder Build the Change, og formålet er at inspirere børn og voksne til at bruge deres kreativitet til at skabe deres egne svar på virkelige udfordringer såsom biodiversitet, klimaforandringer og madspild, skriver Lego House i en pressemeddelelse.
Lego House håber, at man gennem leg kan være med til at åbne op for samtaler om de store udfordringer, og håbet er, at familier efterfølgende vil fortsætte samtalen derhjemme.
”I den nye oplevelse, Build the Change, skal man bruge sin fantasi og tilgå problemstillingerne på en kreativ måde, der er med til at skabe innovative løsninger,” fortæller Kathrine Kirk Muff, administrerende direktør for Lego House.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025