Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
McDonald’s Danmark har lanceret en ny miniserie, ‘Alt ændrer sig’, som særligt henvender sig til de unge målgrupper. Det skriver Markedsforing.dk.
Ambitionen med serien, der kan ses på YouTube, er at ”møde det yngre publikum på deres egne præmisser”.
”Gennem interviews med vores medarbejdere har vi afdækket, hvad der fylder hos dem i dag, og hvad det er, de møder hos McDonald’s. Derudover har vi arbejdet sammen med dygtige manuskriptforfattere for at sikre, at energien i serien var ung, og at indholdet var relevant og underholdende,” siger Thomas Johansen, der er Head of Marketing hos McDonald’s Danmark.
McDonald’s ønsker ikke at dele konkrete kampagne- og budgettal, men oplyser, at der er tale om en ”massiv indsats i millionklassen”.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025