Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
McDonald’s Danmark har lanceret en ny miniserie, ‘Alt ændrer sig’, som særligt henvender sig til de unge målgrupper. Det skriver Markedsforing.dk.
Ambitionen med serien, der kan ses på YouTube, er at ”møde det yngre publikum på deres egne præmisser”.
”Gennem interviews med vores medarbejdere har vi afdækket, hvad der fylder hos dem i dag, og hvad det er, de møder hos McDonald’s. Derudover har vi arbejdet sammen med dygtige manuskriptforfattere for at sikre, at energien i serien var ung, og at indholdet var relevant og underholdende,” siger Thomas Johansen, der er Head of Marketing hos McDonald’s Danmark.
McDonald’s ønsker ikke at dele konkrete kampagne- og budgettal, men oplyser, at der er tale om en ”massiv indsats i millionklassen”.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Myndigheder åbner sag mod ulovligt Airbnb-netværk
14-08-2025
-
Clever åbner caféer i opgør med tankstationernes mad
14-08-2025
-
Stort projekt skal nytænke branchens uddannelser
14-08-2025
-
Flere danskere vil på aktiv ferie – især til fods
14-08-2025
-
Turisme i Blåvand splitter – men politisk opbakning består
14-08-2025
-
Gastromé vil forene gourmet og netværk
14-08-2025