Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
McDonald’s Danmark har lanceret en ny miniserie, ‘Alt ændrer sig’, som særligt henvender sig til de unge målgrupper. Det skriver Markedsforing.dk.
Ambitionen med serien, der kan ses på YouTube, er at ”møde det yngre publikum på deres egne præmisser”.
”Gennem interviews med vores medarbejdere har vi afdækket, hvad der fylder hos dem i dag, og hvad det er, de møder hos McDonald’s. Derudover har vi arbejdet sammen med dygtige manuskriptforfattere for at sikre, at energien i serien var ung, og at indholdet var relevant og underholdende,” siger Thomas Johansen, der er Head of Marketing hos McDonald’s Danmark.
McDonald’s ønsker ikke at dele konkrete kampagne- og budgettal, men oplyser, at der er tale om en ”massiv indsats i millionklassen”.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025