Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Alt imens turistsæsonen er på sit højeste i Nordjylland, har Destination Nord og turistforening Toppen af Danmark valgt at indgå et samarbejde. Det skriver Turistmonitor.dk.
Samarbejdet, som løber frem til udgangen af 2024, skal være med til at styrke destinationens samlede markedsføring, PR-indsatser, events og turistservice.
En del af fokusset vil ligge på at styrke samarbejdet omkring Skagen, som hvert år tiltrækker mange turister til Nordjylland.
Desuden vil den nye samarbejdsaftale også inkludere fælles indhold til digitale kanaler og hjemmesider, så ressourcer og udgifter udnyttes bedre.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025