Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med 50 års erfaring i at gøre mødeplanlæggernes arbejde nemmere, skød Kursuslex året i gang med et udsolgt MødeMekka hos Marketenderiet. Her løftede Kursuslex’ direktør, Jacob Nedergaard, også sløret for et 2023, der står i transformationens tegn.
”Med fødderne solidt plantet i møde- og eventbranchen kan Kursuslex i år fejre 50-årsjubilæum. At vi rundede 2022 af med tre udsolgte MødeMekka - og kan åbne 2023 med endnu et udsolgt MødeMekka - understreger vores relevans, men vi har blikket rettet mod fremtiden og omverdenen. Og for at optimere vores værditilbud yderligere søsætter vi i år en række tiltag, der vil gøre Kursuslex endnu mere attraktiv for mødeplanlæggerne.”
Der holdes yderligere syv MødeMekka i år. Den 22. marts afholdes årets største arrangement for branchen, Møde & Eventmesssen i Forum, og i efteråret inviterer Kursuslex til Danish Meeting & Event Awards.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025