Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med 50 års erfaring i at gøre mødeplanlæggernes arbejde nemmere, skød Kursuslex året i gang med et udsolgt MødeMekka hos Marketenderiet. Her løftede Kursuslex’ direktør, Jacob Nedergaard, også sløret for et 2023, der står i transformationens tegn.
”Med fødderne solidt plantet i møde- og eventbranchen kan Kursuslex i år fejre 50-årsjubilæum. At vi rundede 2022 af med tre udsolgte MødeMekka - og kan åbne 2023 med endnu et udsolgt MødeMekka - understreger vores relevans, men vi har blikket rettet mod fremtiden og omverdenen. Og for at optimere vores værditilbud yderligere søsætter vi i år en række tiltag, der vil gøre Kursuslex endnu mere attraktiv for mødeplanlæggerne.”
Der holdes yderligere syv MødeMekka i år. Den 22. marts afholdes årets største arrangement for branchen, Møde & Eventmesssen i Forum, og i efteråret inviterer Kursuslex til Danish Meeting & Event Awards.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt analyseværktøj skal tiltrække flere kulturturister til Danmark
05-09-2025
-
Royal Run kan booste turismen i fire nye værtsbyer
05-09-2025
-
Debatindlæg: Butikker og restauranter lukker for tidligt på turistsæsonen
05-09-2025
-
Palads-biografen kan få hotel og panoramabar på toppen
05-09-2025
-
Too Good To Go træder ind på det asiatiske marked
05-09-2025
-
HORESTA: Loft for korttidsudlejning bør halveres
05-09-2025
-
Danhostel søger ny direktør med fokus på brand og vækst
05-09-2025
-
Forskere advarer mod kystbyggeri: Planlovslempelser kan skade turismen
05-09-2025