Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med 50 års erfaring i at gøre mødeplanlæggernes arbejde nemmere, skød Kursuslex året i gang med et udsolgt MødeMekka hos Marketenderiet. Her løftede Kursuslex’ direktør, Jacob Nedergaard, også sløret for et 2023, der står i transformationens tegn.
”Med fødderne solidt plantet i møde- og eventbranchen kan Kursuslex i år fejre 50-årsjubilæum. At vi rundede 2022 af med tre udsolgte MødeMekka - og kan åbne 2023 med endnu et udsolgt MødeMekka - understreger vores relevans, men vi har blikket rettet mod fremtiden og omverdenen. Og for at optimere vores værditilbud yderligere søsætter vi i år en række tiltag, der vil gøre Kursuslex endnu mere attraktiv for mødeplanlæggerne.”
Der holdes yderligere syv MødeMekka i år. Den 22. marts afholdes årets største arrangement for branchen, Møde & Eventmesssen i Forum, og i efteråret inviterer Kursuslex til Danish Meeting & Event Awards.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025