Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I forbindelse med udviklingen af det nye brand Aiden og alliancen med Small Danish Hotels vokser BWH Hotel Group og udvider sine aktiviteter i Danmark. For at styrke organisationen tilføjes nu to vigtige stillinger til det danske team.
Lone Nissen tiltræder stillingen som Engagement Manager Denmark den 1. marts. Hun skal i første omgang fokusere på integrationen af nye hoteller, der skal indgå i alliancen med Small Danish Hotels, og derudover føre en løbende dialog med alle medlemmer i BWH Hotel Group Denmark. Lone har stor erfaring fra hotelbranchen og kommer senest fra Best Western Plus Hotel Eyde.
Tidligere på året blev Anita Olsen også budt velkommen som ny Webmaster og Content Manager i det danske team. Anita skal arbejde med den nye danske hjemmeside og på Marketing Center og har en solid erfaring fra rejsebranchen.
"BWH Hotel Group foretager store investeringer på det danske marked, hvilket kræver flere gode medarbejdere. Både Lone og Anita har en meget værdifuld erfaring fra tidligere stillinger, og vi er overbeviste om, at de vil bidrage med ekspertise, drive og kreativitet," siger Andreas Gottlieb, Chief Growth Officer, BWH Hotel Group.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025