Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I forbindelse med udviklingen af det nye brand Aiden og alliancen med Small Danish Hotels vokser BWH Hotel Group og udvider sine aktiviteter i Danmark. For at styrke organisationen tilføjes nu to vigtige stillinger til det danske team.
Lone Nissen tiltræder stillingen som Engagement Manager Denmark den 1. marts. Hun skal i første omgang fokusere på integrationen af nye hoteller, der skal indgå i alliancen med Small Danish Hotels, og derudover føre en løbende dialog med alle medlemmer i BWH Hotel Group Denmark. Lone har stor erfaring fra hotelbranchen og kommer senest fra Best Western Plus Hotel Eyde.
Tidligere på året blev Anita Olsen også budt velkommen som ny Webmaster og Content Manager i det danske team. Anita skal arbejde med den nye danske hjemmeside og på Marketing Center og har en solid erfaring fra rejsebranchen.
"BWH Hotel Group foretager store investeringer på det danske marked, hvilket kræver flere gode medarbejdere. Både Lone og Anita har en meget værdifuld erfaring fra tidligere stillinger, og vi er overbeviste om, at de vil bidrage med ekspertise, drive og kreativitet," siger Andreas Gottlieb, Chief Growth Officer, BWH Hotel Group.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025